KISAH BENAR......!! HANCURNYA HATI WANITA INI BILA SUAMI CURANG KAHWIN SATU LAGI DI THAILAND.....

Tags


Ini adalah perkongsian di media social bila hati wanita ini hancur bila suami curang dan kahwin satu lagi  tanpa pengetahuannya.

Kisah hidup saya dengan suami.. 23th November 2006 kami disatukan (berkahwin).. suami hanya kerja kampung menoreh getah.. tinggal dirumah mertua.. selepas 4,5 bulan kawin saya disahkan hamil.. 2 February 2008 saya selamat melahirkan baby boy.. saya sudah rasa sangat bahagia saat tu.. walaupun susah tapi suami ada disisi.. kuat kerja mencari rezeki untuk kami.. sekali lagi saya disahkan hamil.. 4 March 2009 saya selamat melahirkan baby girl..

Hancur Hati Wanita Ini Bila Suami Curang dan kahwin lagi

2 bulan selepas bersalin suami pergi ke Sarawak training selama 6 bulan…balik sini sebagai anggota polis.. suami bekerja di balai polis ABCD suami dpt rumah di kuarters polis di Shah Alam.. dah tolak bank.. tolak rumah.. hanya tinggal RM600.. dengan moto ex suami berulang-alik pergi kerja.. memang rasa bahagia.. jika pergi beli barang dekat tesco, dengan anak seorang kat depan, seorang kat tengah naik moto.. akhirnya suami dapat beli sebuah kereta secondhand.. dengan gaji RM600 saya rasa sudah sangat bahagia sebab anak-anak dan suami ada disisi..

disebabkan rumah jauh dari tempat keja suami.. kami berpindah ke kota ABCD jadi dekat dengan tempat kerja suami.. anak laki pun dah 6 tahun masuk sekolah tadika dekat situ.. tahun 2013 saya selamat melahirkan baby girl.. yang no 3.. saya rasa saya dah sangat bahagia.. tapi nie la yang dikatakan isteri diuji saat suami susah.. suami diuji saat dia senang..

7 tahun dalam polis.. saya percaya 100% pada suami.. pada tahun ke 9 perkahwinan kami.. saya diuji dgn ujian yang terlalu berat.. saya dapat petunjuk melalui mimpi seminggu saya brmimpi suami ada perempuan lain.. last2 hati saya tergerak untuk buka beg kerja suami.. betapa hancur hati saya bila terbaca surat nikah suami dekat thailand.. mengigil seluruh badan.. 4 bulan saya bersabar.. sebab fikir anak-anak… tapi saya mengalah saya tak sanggup bermadu.. hari-hari menangis apakah salah saya.. saya suruh suami pilih antara saya anak-anak dengan wife baru dia.. suami tak nak lepas kan siapa-siapa… jadi akhirnya saya mengalah sebab saya tak sanggup.. betapa terseksa nya saya selama 4 bulan saya bertahan.. akhirnya saya diceraikan pad bulan December tahun lepas.. disaat saya mengandung 4 bulan.. suami lebih memilih wife baru daripada saya yang 9 tahun hidup susah senang dengan dia..

Hancur Hati Wanita Ini Bila Suami Curang dan kahwin dengan wanita lain

saya baru je lepas bersalin.. masih dalam pantang.. anak-anak semua tinggal dengan saya.. saya tnggal dengan mak dekat kampung.. saya tak pernah kerja.. habis pantang ni, terpaksa la saya cari kerja utk tanggung kami anak-beranan.. doakan anak-anak yang tak tahu apa-apa ni membesar dengan sihat, walaupun tanpa kasih sayang daripada seorang ayah..

saya pernah post kisah saya saat ditinggalkan ada 3, 4 orang yang membantu saya.. terima kasih pada yang membantu walaupun tak kenal.. doakan kami bahagia ye semua.. terima kasih.. tolong hidekan nama saya ye..

Itulah dia kisah seorang wanita yang hatinya hancur luluh disebabkan suami curang dan kahwin dengan wanita lain tanpa pengetahuannya. Semoga wanita ini tabah dan terus bersemangat untuk menghadapi kehidupannya bersama-sama dengan anak-anak kecilnya.

This Is The Newest Post